Haksız kazanç şikayet

Haksız kazanç nereye şikayet edilir?

Bu şekilde fahiş oranlarda zam yaparak haksız kazanç elde ettiği düşünülen firmalar ALO 175 Tüketici Danışma Hattı'na şikayet edilebilir.

Yüksek fiyatlı ürünleri nereye şikayet edilir?

Haksız Fiyat Artışı Şikayet Bildirimi Uygulaması, ALO 175 ve Ticaret Bakanlığı şikayet bildirisi gibi birçok alandan şikayet edebilirsiniz.

Haksız fiyat artışı nasıl şikayet edilir?

Haksız fiyat artışları halihazırda Ticaret Bakanlığı İç Ticaret Genel Müdürlüğünce mobil uygulama ve Alo 175 Tüketici Danışma Hattı'ndan da şikayet edilebiliyor.

Stokculuk yapanlari nereye şikayet edebilirim?

Stokçuluk yapanları şikayet etmek için vatandaşların öncelikle Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) kurumsal internet sitesi üzerinden giriş yapmaları gerekmektedir. Ardından Haksız Fiyat Artışı ve Stokçuluk İhbar Bildirimi menüsü kullanılarak vatandaşlar ihbarlarını iletebilirler.

Ticaret Bakanlığına şikayet nasıl yapılır?

Ticaret Bakanlığı iletişim kanalları arasında; 0312 449 10 00 no'lu telefon numarasını arama seçeneği yer almaktadır.

Bir esnafı nereye şikayet edebilirim?

Alo 130 Hattı | T.C. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı

Marketlerle ilgili şikayet nereye yapılır?

Bu süre Türkiye genelinde ortalama 15 gündür. Tarafımıza ulaştırılan şikayetlerin takibi; şikayet sahibi tarafından Alo 174 hattı aranarak ya da T.C. Kimlik Numarası iletilerek www.alo174.gov.tr adresinden yapılmaktadır.

Related Post